Hírek, beszámolók

Superbrands-díjat kapott a Madách Színház

Idén nyolcadik alkalommal ült össze a 18 tagú, független szakemberekből álló bizottság, akik a Madách Színházat érdemesnek találták arra, hogy viselhesse a Superbrands 2012 védjegyet.

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, amely jelenleg 88 országban van jelen. A program lelke az önkéntes szakértői bizottság, tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A bizottság elé kerülő lista félmillió működő vállalkozás szűrésével, továbbá a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, és számos megyei iparkamara etikai és számszaki ismérvei alapján tett ajánlásainak figyelembevételével jött létre. A szakértői bizottság szakmai kollégiumai pontozással értékelik a mintegy 100 kategóriába sorolt márkákat/cégeket.

A Superbrands-díj megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azok a hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben márkaépítés tekintetében is. A Madách Színház pozitív visszajelzésnek értékeli a díj elnyerését; úgy gondolják, hogy ez a minősítés biztosítás és garancia a színházat meglátogató nézők felé is.

Kapcsolódó tartalmak

Arany Kotta Díj 2013

Liga Mihály

Az asszonyhoz senki sem ért

Buchmann-Horváth Emese

Nők az idegösszeomlás szélén

Sándor Petra

Csillag születik – Krizbai Teca a Jézus Krisztus Szupersztárban

Kiss Brigitta

Webber: az olimpia nem tesz jót a West Endnek

Volf Anna